byl přidán do košíku

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

  

Musím se kvůli nákupu registrovat?

Nemusíte. Stačí si vybrat zboží, umístit jej do košíku, vyplnit dodací adresu, zvolit přepravní službu, souhlasit s obchodními podmínkami, vybrat způsob platby a potvrdit objednávku.

  

Budete mě informovat o vyexpedování mé objednávky?

Ano. O každé změně stavu Vaší objednávky budete informováni e-mailem. 

  

Mohu objednávku stornovat?

O storno objednávky můžete požádat pouze emailem na adrese: info@jee-wear.cz . Do emailu, prosím, uvádějte kód Vaší objednávky + požadavek o storno objednávky. Storno objednávky je platné až po e-mailovém potvrzení stornování naším zákaznickým servisem. 

  

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Pokud je zboží skladem, expedujeme objednávku do 3 pracovních dnů.

V případě, že zboží není skladem a musí být zhotoveno, objednávku expedujeme maximálně do 10-ti pracovních dní.

Je doprava zdarma?

Při objednávce nad 1.500,- Kč je dopravné zdarma. V případě platby na dobírku Vám bude účtován poplatek 36,- Kč.

  

Získal/a jsem slevu na nákup, jak ji mohu uplatnit?

Slevu uplatníte v nákupním košíku v poli "Slevový kupón".

  

Co když mi nebude sedět velikost objednaného zboží?

V takovém případě Vám garantujeme vrácení peněz nebo výměnu zboží, pokud bude zboží nepoužité a s originálními etiketami. Takové zboží pošlete obratem zpět na adresu uvedenou v Obchodních podmínkách.

  

Doručujete také na Slovensko?

Ano, na Slovensko posíláme zboží prostřednictvím Zásilkovny.